Monday, January 14, 2013

OH, MY BODYGUARD

~ENTRI MELEKAT~






Novel menarik ini mengisahkan kisah pengkhianatan, persabahatan, kekeluargaan dan cinta. Agak menarik membaca novel setebal 515 muka surat, yang ditulis oleh Hanny Syazwany ini. Kisah mengenai seorang gadis yang bersahabat baik dengan Nisya, Ain Qistina, lahir dalam sebuah keluarga yang kaya dan memiliki seorang bodyguard yang sangat bertanggungjawab dan dingin. Bodyguard ini, Ivan Lee, sorang pemuda cina sentiasa bersamanya, dengan alasan itu adalah tanggungjawabnya.



Malang bagi Ain Qistina bila satu-persatu kejadian aneh menimpanya. Daripada kehilangan teman lelaki yang sangat disayanginya, Dain Hakimi, sehinggalah misteri kematian ayahnya, Tuan Ghazi. Kehilangan tempat bergantung membuatkan Ain Qistina semakin rapat dengan bodyguard itu yang tetap setia menjaganya walaupun Tuan Ghazi sudah tiada. Tanpa mereka sedari, telah wujud perasaan cinta diantara mereka berdua.




Apakah kau tahu?

Sejak kali pertama bertemu denganmu.

Ku tahu akan dirimu.

Ayuh kita susuri jalan itu bersama-sama.

Hari yang indah.

Telah muncul di hadapan kita.




Novel ini terselit mengenai perjalanan ke Jepun dan penulis menulis tempat-tempat disana dengan begitu teliti. Adakah, akan ada jodoh Ain Qistina bersama bodyguardnya yang setia ini? Apakah cerita sebenar diatas kejadian-kejadian aneh yang berlaku kepada Ain Qistina? Dan siapakah Ivan Lee yang sebenar? Ikuti kisah menarik ini dalam novel dari buku prima yang berharga RM19.90/RM22.90.











P/S - Recommended by Lulu Caldina













.







sumbilingman.blogspot.com disalin daripada Sumbiling Man RSS Feed Syndication

0 comments:

Post a Comment